11.02.2019

Zašto megabord/wallscape/bilbord reklame cvetaju u doba pametnih telefona

Što veće reklamne poruke znače relevantnije oglašavanje koje privlači pažnju I poglede sa naših mobilnih telefona . Netflix pravi sadržaje vredne bilione dolara tipa dokumentarnog programa, serije, sou kuvanja, svake godine. Ali, kao I svaka tehnološka firma , snažno ulaže u oglašavanje, promociju I istraživanje tržišta. Kako bi inače razumeli gledaoce, privukli nove, stavljajući im do znanja oko raspoloživosti novih emisija I filmova?
Kada je kompanija tražila da privuče nove pisce, režisere I glumce koji su zainteresovani za rad sa web stranicom, imali su mnogo opcija. Ali je kompanija odlučila da zakupi bilborde u vrednosti od 150 miliona dolara u Sunset bulevaru u Los Anđelesu jer su smatrali da je to najbolja odluka. U svetu ciljanog oglašavanja-u nekim slučajevima reklama velikog formata pozicionirana iznad ulica kuda se kreće Vaša ciljna grupa svaki dan, I dalje daje velike rezultate.
Strategiju Netflix-a su usvojile mnogi svetski vodeći brendovi ulažući u megaborde/wallscape/bilborde jednom rečju out of home medije. Ciljane reklame, mobilna tehnologija I online mediji znači da je ciljna grupa okupirana svojim mobilnim uređajima. Ali stvarni život nema kao što su preskakanje ili blokiranje reklamnog sadržaja. U svetu tehnologije velike statične reklame još uvek imaju snagu da privuku našu pažnju. Bitan faktor u oglašavanju su lokacija I promet vozila I pešaka gde oglašivači kažu da spoljno oglašavanje ima uticaj na svakodnevni život ljudi. Danas, četiri od deset najvećih oglašivača koji imaju najveće budžete su tehnološke kompanije poput Apple, Google, Amazon I Netflix.
Izvor: Curbed

NEWSLETTER

Prijavite se na na našu newsletter listu

Vrati se na vrh