10.01.2022

VELIKO I SMELO/BIG&BOLD – OGLASITE SE NA PRAVI NAČIN – GRIFON MEDIA

Pozicije megaborda Grifon media se nalaze na ključnim lokacijama koje imaju prednost u korišćenju visine zgrade, oni se uzdižu iznad ulica, postajući njihov sopstveni orijentir. Ovo stvara savršenu priliku brendovima da na impresivan način reklamiraju svoje ime i poruku.

 

Uvek se nalaze na mestima sa velikim prometom, raskrsnicama i u trgovačkim zonama. Ovo ih može učiniti fantastičnim alternativama tradicionalnim bilbordima gde njihova dostupnost može biti ograničena.

 

MEGABORDI GRIFON MEDIA SU UPEČATLJIVI

 

Za razliku od bilborda, na kome bi se moglo očekivati da se vidi oglas, megabord je sličan muralu i stoga se oseća kao da je deo grada. Kada se fiksira direktno na zgradu, postaje deo te zajednice. Ovo jedinstveno povezuje gledaoca sa megabordom i oglasnom porukom, podsvesno čineći da se brend oseća trajnije, etablirano i prihvaćeno.

 

I ne samo to, megabordi su jedinstveni jer nisu ograničeni na format tipične veličine i lako se mogu kreirati u različitim veličinama i oblicima.
Ovo omogućava da se Vaš brend izdvoji od ostalih oglasa koje ljudi često ignorišu i umesto toga Vaš brend se izdvaja.

 

Ovo je prilika da privučete svoju publiku. Sve je u poruci. Niko ne želi previše informacija na oglasnom prostoru, pa morate da mu pokažete svoju poruku na zanimljiv i privlačan način. Ne zaboravite da iskoristite format MEGABORDA GRIFON MEDIA čineći nešto jedinstveno i privlačno sa svojim dizajnom.

 

STUDIJE SLUČAJA OGLAŠAVANJA NA MEGABORDIMA GRIFON MEDIA

 

Uverite se sami kako brendovi koriste MEGABORDE GRIFON MEDIA kao deo svoje strategije oglašavanja. Prikupili smo nekoliko primera za vas da se inspirišete :

 

VISA – Ovo je odličan primer koncizne i efikasne poruke. Koristi pametan dizajn da privuče pažnju, a pritom zadivi i izazove osećaj da svi moramo biti jedinstveni.

 

NOVI DORĆOL – Pogledajte kako Novi dorćol koristi veliki i smeli format megaborda Grifon media da jasno prikaže poruku novog stambeno-poslovnog kompleksa.

 

Telekom Srbija – MTS je želela da bude zapažena i to brzo. Tako su postavili 2 ogromna megaborda jedan kod ZIRE a drugi na raskrscnici ulica Cvijićeve i Takovske.

 

DIS-Želeći da upozna široku populaciju sa svojim novim prodajnim objektom „DIS Aleksinac“, DIS je koristio premium reklamnu poruku OOH oglašavanja Grifon media u Aleksincu, uključujući sjajno rešenje kako bi svoju ciljnu grupu upoznala sa svojim novim maloprodajnim objektom.

 

NEWSLETTER

Prijavite se na na našu newsletter listu

Vrati se na vrh